Pytania i odpowiedzi
Zadzwoń do nas
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pod numerem
+48221046089 ,
od poniedziałku do piątku
(za wyjątkiem dni świątecznych),
w godzinach 8:00-18:00.Napisz do nas
Jeżeli potrzebujesz pomocy, wyślij do nas zapytanie.
Napisz do nasWhatsApp +48221046089
Zwroty
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTU zakupionego W GALERII HANDLOWEJ poprzez stronę www.esteelauder.pl?
Niestety nie ma możliwości, aby dokonać zwrotu produktów zakupionych w punktach sprzedaży w Galeriach Handlowych poprzez stronę www.esteelauder.pl. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w WARUNKACH SPRZEDAŻY
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTU ZAKUPIONEGO ONLINE W GALERII HANDLOWEJ?
Niestety nie ma możliwości, aby dokonać zwrotu produktów zakupionych na stronie Estéelauder.pl w punktach sprzedaży w Galeriach Handlowych. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w WARUNKACH SPRZEDAŻY.
Czy mogę zwrócić lub wymienić towar?
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia, w którym klient (lub wskazana przez klienta osoba trzecia, inna niż przewoźnik – jeśli dotyczy) wszedł w posiadanie zamówionych produktów (w przypadku jednego zamówienia na kilka produktów, które są dostarczane osobno – od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie ostatniej rzeczy). Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może mieć dowolną formę (np. na piśmie, za pośrednictwem e-mail). Uprzejmie prosimy o podanie w oświadczeniu o odstąpieniu danych kontaktowych (imienia i nazwiska Klienta oraz jego adresu), daty odbioru produktów oraz stwierdzenia, że odstępują Państwo od umowy. Pomocne będzie również podanie numeru zamówienia, od którego Państwo odstępują, ale nie jest to obowiązkowe. Prosimy o własnoręczne podpisanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyłanego w formie papierowej. Oświadczenie o odstąpieniu przez Klienta od umowy może zostać złożone na piśmie na następujący adres: Estee Lauder (Poland) Sp. z o.o.; Domaniewska 44; 02-672 Warszawa lub w formie mailowej, kierując wiadomość do Działu Obsługi Klienta.
W przypadku, gdy Klient odstępuje od umowy na zasadach określonych powyżej (tj. bez podania przyczyny odstąpienia), jest zobowiązany do wysłania do nas otrzymanych produktów na swój koszt, jeżeli Klient nie chce skorzystać z bez kosztowej opcji wysyłki wskazanej poniżej i wysyłkę planuje dokonać w inny sposób (niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy) na następujący adres:
Estee Lauder Company Store
ul. Poleczki 35
02-822 Warsawa
Bezpośrednie koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi – ponosi je Klient, jeżeli wybiera inny sposób wysyłki niż ten bez kosztowy dla Klienta proponowany przez Sprzedawcę. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczające jest wysłanie produktu przed upływem terminu na adres wskazany powyżej.
Sklep umożliwia opcję bezpłatnego zwrotu kurierem InPost lub do Paczkomatu InPost.
ZWROT KURIEREM
W tym celu prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 104 9989, bądź drogą E-MAILOWĄ.
W odpowiedzi otrzymają Państwo etykietę zwrotną, którą należy nakleić na przesyłkę i odesłać za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
ZWROT DO PACZKOMATU
W tym celu prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 104 9989, bądź drogą E-MAILOWĄ.
W odpowiedzi otrzymają Państwo kod zwrotu, który znajdzie się również w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail.
Wystarczy napisać kod zwrotu odręcznie na paczce. Nie trzeba drukować etykiety.
Paczkę można nadać w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybrać opcje nadania paczki na jego ekranie i wpisać ręcznie kod zwrotu.
Najbliższy paczkomat można sprawdzić na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
W przypadku realizacji prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z podanymi wyżej zasadami (tj. bez podania przyczyny odstąpienia), umowę uważa się za niezawartą a Klient zwolniony jest z wszelkich zobowiązań. Wszelkie płatności otrzymane od Klienta zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy, że Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji (zamówieniu). W każdym wypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem wpłaconej kwoty. Zwrot obejmuje wszystkie kwoty zapłacone przez Klienta (w tym koszty dostawy produktów do Klienta, jeśli zostały przez niego opłacone), za wyjątkiem jednak dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy produktów, innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedającego. W przypadku Klientów, którzy dokonali płatności gotówką przy odbiorze produktów zwrot środków nastąpi na podany przez nich numer konta bankowego.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania produktu.
W przypadku realizacji prawa odstąpienia od umowy zgodnie z podanymi powyżej zasadami (tj. bez podania przyczyny odstąpienia) zwrotowi na rzecz Estee Lauder (Poland) Sp. z o.o. podlega całość produktów otrzymanych przez Klienta, w tym także produkty stanowiące element sprzedaży promocyjnej, przekazane Klientowi jako nierozłączny element transakcji sprzedaży zrealizowanej za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Produktami takimi są na przykład miniatury dołączane do zakupu oraz kosmetyczki i inne przedmioty wydawane do zakupów na warunkach specjalnych akcji promocyjnych. Obowiązek zwrotu nie dotyczy produktów, które nie zostały zamówione przez Klienta, lub zostały przekazane w związku z zakupem produktów, które nie stanowią części co do której Klient odstępuje od umowy.
Ważność i skuteczność złożonego przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie jest uzależniona od dokonania przez niego zwrotu otrzymanych produktów.
W przypadku zakupu produktów spersonalizowanych na życzenie Klienta lub wyprodukowanych według specyfikacji Klienta, prawo do odstąpienia od umowy w stosunku do takich produktów nie przysługuje zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Powyższe postanowienia stosuje się wyłącznie do zakupów dokonanych online za pośrednictwem strony www.esteelauder.pl. Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym podlegają zasadom dotyczącym zwrotów obowiązującym w każdym sklepie – do takich zwrotów niniejsze zasady zwrotów nie mają zastosowania i nie będą one realizowane w ramach sprzedaży wysyłkowej.
Zamówienia i przesyłki
KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE?
Aby sprawdzić swoje zamówienie, prosimy przejdź do zakładki Śledź moją przesyłkę.
DOSTAWAWszystkie zamówienia będą wysłane tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych).
Zamówienia, które zostaną złożone w sobotę lub niedzielę i dni wolne od pracy zostaną przetworzone pierwszego dnia roboczego następującego po wyżej wymienionych dniach. Czas dostawy 3-5 dni roboczych. Kurier InPost.
CZY MOŻNA ZAMAWIAĆ PRODUKTY ZA GRANICĘ?
Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski. Jeżeli jesteś zainteresowana/y perfumeriami Estée Lauder przejdź do Wyszukiwarki perfumerii.
CZY UŻYWANIE KARTY KREDYTOWEJ NA TEJ STRONIE JEST BEZPIECZNE?
W Estée Lauder Online rozumiemy jak ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo. Podczas procesu składania zamówienia w Estée Lauder Online, kodujemy Twoje dane korzystając z technologii kodowania Secure Socket Layer (SSL). Jest to jak do tej pory najbardziej zaawansowana technika ochrony konsumentów dokonujących zakupów online. Zapewniamy, że Twoje zamówienie zostanie złożone w sposób bezpieczny. Stosujemy zatwierdzone przez rząd oprogramowanie do kodowania. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat oprogramowania do kodowania SSL należy skorzystać z następującego linka: http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl Abyśmy mogli zastosować techniki kodowania, Twoja przeglądarka musi posiadać protokół SSL. Oprogramowanie to posiadają następujące przeglądarki:
- AOL 5.0 lub nowsza
- Internet Explorer 5.0 lub nowsza
- Mozilla Firefox
- Netscape 6.0 (tylko Windows)
- Safari
- Google Chrome
MÓJ DOSTAWCA USŁUG INTERNETOWYCH FILTRUJE NIEPOŻĄDANE E-MAILE I SPAM. CZY TE FILTRY MOGĄ ZABLOKOWAĆ WIADOMOŚCI, KTÓRE CHCIAŁABYM OTRZYMYWAĆ?
Tak, mogą. Filtry spamu mogą blokować zarówno pożądane jak i niepożądane wiadomości. Jeśli podejrzewasz, że tak właśnie się dzieje, zapoznaj się z zakładką "pomoc" oprogramowania do obsługi poczty lub skontaktuj się bezpośrednio z Twoim dostawcą usług internetowych, aby dowiedzieć się, w jaki sposób ograniczyć lub zmienić ustawienia filtrujące lub blokujące wiadomości. Wiele programów do obsługi poczty elektronicznej zapewnia Ci możliwość oznaczenia wiadomości od Estéelauder.pl jako poczty pożądanej, dzięki czemu będziesz mogła/mógł odbierać przyszłą korespondencję dotyczącą zamówień złożonych na stronie Estéelauder.pl. W razie dalszych wątpliwości zadzwoń pod numer telefonu +48221046089 lub skontaktuj się z nami poprzez link OBSŁUGA KLIENTA.
Kilka pożytecznych wskazówek:
JEŻELI KORZYSTASZ Z AOL
- 1. Otwórz wiadomość e-mail.
- 2. Kliknij w ikonę "Dodaj do adresów".
- 3. Nazwisko i adres mailowy zostały wstępnie wprowadzone w okienku "Dodaj kontakt". Sprawdź, czy dane wpisane w tych polach są prawidłowe.
- 4. Wciśnij "Zapisz".
JEŻELI KORZYSTASZ Z YAHOO
- 1. Otwórz wiadomość e-mail
- 2. Kliknij w link "Dodaj do książki adresowej" skrajnie po prawej stronie.
- 3. Adres zostanie automatycznie wpisany do Twojej książki adresowej w Yahoo! .
JEŻELI KORZYSTASZ Z HOTMAILA
- 1. Otwórz wiadomość e-mail.
- 2. Kliknij "Zapisz adres/y" nad nagłówkiem wiadomości.
JEŻELI KORZYSTASZ Z MSN
- 1. Otwórz wiadomość e-mail.
- 2. Kliknij "Zapisz adresy" po prawej stronie.
- 3. Zaznacz pole obok adresu, który chcesz zapisać. Możesz również dokonać zmian w danych do kontaktu.
JESTEM W TRAKCIE ZMIANY DOSTAWCY USŁUG INTERNETOWYCH. CO ZROBIĆ, BY ZACZĄĆ OTRZYMYWAĆ INFORMACJE O OFERTACH SPECJALNYCH NA NOWY ADRES MAILOWY?
Będąc zarejestrowanym użytkownikiem Estéelauder.pl, możesz dokonywać w prosty sposób zmian w zakresie Twoim danych osobowych na Estéelauder.pl logując się, klikając w Moje Konto i postępując zgodnie z pojawiającymi się na ekranie instrukcjami. Kliknij tutaj, by dokonać natychmiastowej zmiany adresu mailowego. Jeżeli jeszcze się nie zarejestrowałaś/eś, zachęcamy do zapisania się na nasz bezpłatny newsletter. Drogą mailową otrzymasz wszelkie niezbędne informacje o bezpłatnych próbkach, wysyłce i innych ofertach specjalnych i błyskawicznie dowiesz się o nowych produktach i stylizacjach. Zapisz się już dziś!
Co się dzieje z moim zamówieniem?
Możesz śledzić status i historię zamówienia logując się na swoje konto. W razie wątpliwości prosimy skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Estée Lauder Online pod numerem telefonu +48221046089 lub kontakt mailowy.
W jaki sposób mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Jeżeli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48221046089. Postaramy się spełnić Twoją prośbę. Jeżeli jednak Twoje zamówienie weszło już w tryb realizacji, nie będziemy w stanie go anulować.
Dlaczego mój ulubiony produkt nie jest już dostępny? Co mogę teraz stosować?
Decyzje na temat zaprzestania produkcji lub wprowadzenia produktu czy objętości podejmowane są w odpowiedzi na preferencje konsumentów i modele dokonywania zakupów w całym kraju. Prosimy o przesłanie maila do Działu Obsługi Klienta Estée Lauder Online podając w nim nazwę/odcień ulubionego produktu, który został już wycofany ze sprzedaży w celu uzyskania informacji o rekomendowanym produkcie alternatywnym.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Prosimy skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Estée Lauder Online pod numerem telefonu +48221046089 lub kontakt mailowy.
Nasze produkty
TESTUJECIE SWOJE PRODUKTY NA ZWIERZĘTACH?
W Estée Lauder wierzymy, że testy kosmetyków na zwierzętach nie są konieczne i powinny zostać wykluczone na całym świecie. Nie testujemy na zwierzętach, a nasza firma pomaga wprowadzać zmiany w krajach, w których zgodnie z prawem przeprowadza się testy kosmetyków na zwierzętach. Czytaj dalej tutaj.
GDZIE MOŻNA KUPIĆ PRODUKTY ESTÉE LAUDER?
Produkty Estée Lauder dostępne są w wybranych punktach sprzedaży na terenie Polski i poza jej granicami. Znajdź za pośrednictwem wyszukiwarki sklepów najbliższy punkt sprzedaży w Polsce lub za granicą.
W JAKI SPOSÓB ESTÉE LAUDER BADA BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW?
Bezpieczeństwo konsumenta zawsze należało do priorytetów Estée Lauder Companies, Inc. Dlatego też prowadzone przez nas testy bezpieczeństwa wymagają współpracy specjalistów z wielu różnych dziedzin, w tym m.in. toksykologii, mikrobiologii, chemii środowiskowej, produkcji i inżynierii. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich produktów wprowadzanych na rynek przez Estée Lauder Companies, formuły i ich opakowania muszą więcej niż spełniać wysokie standardy Spółki w zakresie konserwacji i stabilności składników, efektywności produktów i zgodności opakowań.
Estée Lauder Companies, Inc. zatrudnia w swoich supernowoczesnych laboratoriach wszechstronny personel ds. badań i rozwoju. Odpowiedzialny przede wszystkim za ciągłe poszukiwanie i badanie nowych technologii zaawansowanych metod pielęgnacji skóry i makijażu Dział Badań i Rozwoju współpracuje z dostawcami i czołowymi uczelniami, gdzie prowadzone są badania z dziedziny dermatologii, procesu starzenia się skóry i biologii komórkowej.
Wszystkie produkty Estée Lauder Companies testowane są na obecność substancji podrażniających i uczulających przy wykorzystaniu prób biologicznych i ochotników. Nie testujemy naszych produktów na zwierzętach i nie zlecamy takich badań na zewnątrz.
Jesteśmy dumni z godnych pozazdroszczenia wyników w zakresie bezpieczeństwa, które Estée Lauder Companies, Inc. utrzymuje od założenia firmy w 1946 r. oraz z nieustającego dążenia do produkowania czystych, bezpiecznych i wysokiej jakości kosmetyków.
JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNI PODKŁAD DO MOJEJ SKÓRY?
Zapraszamy do skorzystania do naszej.
CO OZNACZAJĄ KODY NA WASZYCH PODKŁADACH (PRZYKŁAD: 2W2 DAWN)?
Pierwsza liczba oznacza intensywność odcienia. Skala odcieni w produktach Estee Lauder to 1 (odcień najjaśniejszy) do 6 (odcień najciemniejszy). Litera oznacza rodzaj odcienia. „C” odcienie chłodne/ różowe, „W” odcienie ciepłe/ żółte, „N” to odcienie neutralne (brak wiodącego podtonu). Ostatnia cyfra to intensywność koloru (1 jest jaśniejsze od 2).
JAK ROZPOZNAĆ JAKI MAM ODCIEŃ SKÓRY?
Odcień Twojej skóry jest chłodny jeżeli Twoja skóra ma różowy odcień. Jeżeli skóra ma żółte i oliwkowe odcienie, odcień Twojej skóry jest ciepły. Jeżeli Twoja skóra nie ma odcienia różowego, żółtego lub oliwkowego, odcień Twojej skóry jest neutralny.
CZY PROGRAM PIĘKNEJ SKÓRY LUB LINIA RE-NUTRIV TO PRODUKTY ODPOWIENIE DLA MNIE?
Program Pięknej Skóry jest kierowany do różnych potrzeb skóry. To ukierunkowany system łączący naprawę i nawilżenie, połączenie wysoko wyspecjalizowanych produktów i zaawansowanych technologii. Re-Nutriv to nasza luksusowa linia. To połączenie najrzadszych i najcenniejszych składników z technologiami odejmującymi skórze lat, by oferować wyjątkowe doznania.
UŻYWAM KREMÓW NAWILŻAJĄCYCH, CZY STOSOWANIE SERUM JEST RÓWNIEŻ WSKAZANE?
Jak najbardziej! Używaj serum rano i wieczorem przed nałożeniem kremu nawilżającego. Sera to mocno skoncentrowane produkty, które dostarczają natychmiastowych i długotrwałych efektów oraz wspierają i wzmacniają naturalne funkcje skóry.
CZY MOGĘ NAŁOŻYĆ KREM POD OCZY NA ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM?
Tak, możesz nałożyć swój ulubiony krem Estee Lauder na Advanced Night Repair Eye Serum, aby uzyskać lepsze efekty. Produktów używaj na dzień i na noc.
CZY WASZE KREMY NAWILŻAJĄCE MAJĄ OCHRONĘ SPF?
W naszej ofercie znajdują się produkty zarówno z filtrem jak i bez niego.
CZY w waszym sklepie online pojawiają się oferty specjalne, prezenty przy zakupie?
Informacje o ofertach znajdziesz na stronie z ofertami. Jeżeli chcesz być na bieżąco, zapraszamy do subskrypcji newslettera oraz do polubienia nas na Facebook.com/EsteeLauderPolska
Inne
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ PRÓBKI PRODUKTÓW?
Niestety nie wysyłamy próbek drogą pocztową. W przypadku chęci wypróbowania kosmetyku przed zakupem, chcielibyśmy Państwa poinformować, że zgodnie ze swoją polityką, Estée Lauder Online przyjmuje zwroty produktów, które nie spełniły oczekiwań klientów.
PRZESŁANIE KATALOGU PRODUKTÓW.
Pełna oferta produktów Estée Lauder znajduje się na naszej stronie internetowej. Informacja o produktach Estée Lauder – broszura zawierająca listę i opis wielu naszych produktów dostępna jest w każdym punkcie sprzedaży Estée Lauder.