Dostawa
Zadzwoń do nas
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pod numerem
+48221046089 ,
od poniedziałku do piątku
(za wyjątkiem dni świątecznych),
w godzinach 8:00-18:00.Napisz do nas
Jeżeli potrzebujesz pomocy, wyślij do nas zapytanie.
Napisz do nasWhatsApp +48221046089
ZAMÓWIENIA OD 299,00 ZŁ
DOSTARCZAMY BEZPŁATNIE.
Informacje o zwrotach zamówieńKOSZTY I OPCJE DOSTAWY
Dostawa kurierem InPost pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Koszt:
Zamówienia do 298,99 zł: 19,90 zł
Zamówienia powyżej 299,00 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna)
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną w trakcie procesu składania zamówienia.
Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nas.
Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie?
Czekasz na paczkę, ale zmieniły Ci się plany i nie będzie Cię w domu? Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, dot. m.in. gabarytu, umożliwiamy ich przekierowanie do automatu Paczkomat, PaczkoPunktu lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).
Paczkę kurierską najszybciej przekierujesz z poziomu aplikacji InPost Mobile. Na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy. Nie masz aplikacji? Dynamiczne Przekierowanie wciąż jest możliwe. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail i/lub SMS zawierającą unikatowy link, który przeniesie Cię na specjalną stronę, na której przekierujesz paczkę kurierską. Pamiętaj, że przekierowanie jest możliwe tylko dla paczek kurierskich, które wyruszyły już w drogę.
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
W sytuacji, kiedy przesyłka wyruszy już w drogę, nie ma możliwości całkowitej zmiany adresu wysyłki i przekierowania paczki do innej miejscowości. Jeśli nie jest jeszcze w drodze do Ciebie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta {link to: https://www.esteelauder.pl/customer-service/contact-us} w celu zmiany konkretnego adresu doręczenia.
Kiedy mogę przekierować paczkę?
Paczka może zostać przekierowana, jeśli nie została jeszcze doręczona ani anulowana oraz ma podane wymiary i wagę. Miejsce przekierowania musi się znajdować w promieniu maksymalnie 10 km od pierwotnego miejsca doręczenia.
Koszt dostawy:
Zamówienia do 298,99 zł: 19,90 zł
Zamówienia powyżej 299,00 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna)