Zamówienia
Zadzwoń do nas
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pod numerem
+48221046089 ,
od poniedziałku do piątku
(za wyjątkiem dni świątecznych),
w godzinach 8:00-18:00.Napisz do nas
Jeżeli potrzebujesz pomocy, wyślij do nas zapytanie.
Napisz do nasWhatsApp +48221046089
Realizacja
- Zamówienia są realizowane i wysyłane tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).
- Zamówienia, które zostaną złożone w sobotę lub niedzielę i dni wolne od pracy zostaną przetworzone pierwszego dnia roboczego następującego po wyżej wymienionych dniach.
- Standardowy czas dostawy 3-5 dni roboczych.
Przykro nam, dostawa realizowana jest tylko na terenie Polski. Jeżeli jesteś zainteresowana/y salonami Estée Lauder przejdź do wyszukiwarki sklepów.
Autoryzacja płatności
Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, wszystkie zamówienia podlegają autoryzacji banku. Realizowane i dostarczane będą wyłącznie zamówienia autoryzowane przez bank.
Polityka dotycząca maksymalnej ilości zakupów
Z żalem informujemy, że musimy ograniczać ilość zamawianych produktów do maksymalnie czterech (4) sztuk danego artykułu i maksymalnej wartości zamówienia w wysokości 4000 zł na klienta. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48221046089 lub kliknij w link: OBSŁUGA KLIENTA. Ponadto musimy również ograniczyć liczbę zamówień do nie więcej niż trzech (3) zamówień na jednego klienta dziennie.
Status zamówienia
Aby sprawdzić status zamówienia na Estéelauder.pl kliknij w link.
Również możesz Kliknij w link i zaloguj się na swoje konto.
Aby prześledzić status swojego zamówienia na stronie przewoźnika kliknij w numer zamieszczony obok zamówienia i sprawdź, kiedy zostanie doręczone.
Uwaga: Niektórzy przewoźnicy nie zapewniają możliwości śledzenia statusu przesyłki przez pierwsze 24 godziny od dokonania wysyłki.
Anulowanie zamówienia
Jeżeli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48221046089. Postaramy się spełnić Twoją prośbę. Jeżeli jednak Twoje zamówienie weszło już w tryb realizacji, nie będziemy w stanie go anulować.
Czasami zdarza się, że zamówienia lub części zamówienia są z różnych przyczyn odrzucane przez nasz system. Niektóre z tych powodów to:
- Niedostępność produktu (produktów).
- Trudności w przetwarzaniu danych dotyczących zapłaty.
- Przesyłka nie może zostać dostarczona pod podany adres.
- Takie zamówienie zostało już złożone.
- Zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę.
W przypadku odrzucenia zamówienia otrzymasz zawiadomienie mailem wyjaśniające powód jego anulowania. Nie zostanie obciążona/y kosztami produktów, które zostały anulowane. W przypadku, gdy będziesz zainteresowana/y złożeniem nowego zamówienia lub masz pytania dotyczące anulowanego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem obsługi klienta Estée Lauder Online pod numerem +48221046089 lub kliknij w link: OBSŁUGA KLIENTA.
Znajdź niedostarczoną paczkę
Jeżeli system potwierdza dostawę Twojej paczki, a Ty fizycznie jej nie otrzymałaś/eś, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Kleinta Estée Lauder Online pod numerem telefonu +48221046089 lub kliknij w link: OBSŁUGA KLIENTA.